Retouren
Ik wil mijn bestelling retour sturen?
Mocht je bestelling niet naar wens zijn dan kan je deze terug sturen binnen 14 dagen. Deze 14 dagen gaan in op het moment dat je het product hebt ontvangen. Je hoeft hiervoor geen reden op te geven, We zouden wel graag de reden weten waarom je het retour wil sturen. Om dit te kunnen doen moet je het Retourformulier in vullen en mee sturen met je retourzending, samen met de pakbon.
Retourneringen worden alleen geaccepteerd in de niet aangebroken originele verpakking. De kosten voor het retour zenden zijn voor eigen rekening.
Wanneer kan ik iets niet retour zenden?
In sommige gevallen kunnen we een retour zending niet accepteren. Zie hieronder welke dat zijn.
- Geopende/beschadigde verpakkingen.
- Onvoldoende gefrankeerd. Wij accepteren geen retourneringen die onvoldoende gefrankeerd zijn. Deze worden dan ook geweigerd.
Mijn bestelling is beschadigd/defect aangekomen.
Wanneer je bestelling beschadigd is aangekomen vragen we je dit direct te melden bij onze klanten service en zij zullen samen met jou naar een oplossing zoeken.
De bestelling die ik ontvangen heb bevat producten die ik niet besteld heb.
Indien je producten hebt ontvangen die je niet besteld hebt neem dan contact op met onze klantenservice. Zij zullen in overleg naar een passende oplossing zoeken.
Retourneringen en verzendkosten.
Wanneer je de complete bestelling retour stuurt ontvang je je volledige aankoop bedrag terug minus de verzendkosten. Bij een gedeeltelijke retour ontvang je de waarde van de geretourneerde producten terug. De verzendkosten voor een retour zijn voor eigen rekening.
Hoelang duur het voor ik mijn geld terug gestort krijg.
Op het moment dat we je retourzending hebben ontvangen wordt deze gecontroleerd en verwerkt.
De wettelijke termijn voor het terugstorten van het aankoopbedrag minus de verzendkosten is 14 dagen.